miercuri, 27 aprilie 2011

Cum ai sa-mi lipsesti

Bang Gang - Sleep



sa nu spui niciodata ca nu am fost fericiti

au sa-mi lipseasca zilele in care iti dansam
prin viata si tu te strecurai printre visele mele
au sa-mi lipseasca saptamanile fara luni
si duminici si diminetile in care nu conta
daca ploua peste lumea din spatele ferestrelor
au sa-mi lipseasca buzele tale si mainile tale
cutele din jurul ochilor cand zambeai doar
pentru mine si cuvintele ce credeam ca-mi
apartin si speram ca nu le va mai auzi
nimeni in afara de mine
au sa-mi lipseasca pasii tai in drum spre mine
bratele pregatite sa ma prinda
pacea din suflet cand ma sarutai si
simteam ca totul va fi bine
ai sa-mi lipsesti pana la limita cerului si nu o sa
uit niciodata cum ne ingrijeam lumea perfecta
si adormeam unul in bratele celuilalt
o sa-mi lipseasca gandul ca eram a ta
sentimentul ca nimeni nu ma poate atinge
au sa-mi lipseasca zilele in care iti eram
o raza de soare printre stele
dar mai mult decat orice au sa-mi lipseasca
zilele in care si tie iti lipseau aceeleasi lucruri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu