sâmbătă, 16 iulie 2011

Imi lipsesti

Pe pielea ta s-au spart multe valuri.Pe pielea ta s-au inecat multi pirati.Pielea ta a devenit a noastra si ai privit cum ii descopar fiecare alunita.In ochii tai s-au scufundat multe corabii.Ochii tai au privit in ai mei si nu ai stiut ce vezi.Te-ai simtit mai puternica dar mai slaba,mai bogata dar mai goala.
Iti respiram in par si iti era frica ca am sa te sparg in linistea prafului.Ti-am dat aripi de hartie si sper ca ti se vor vindeca genunchii curand.
"Cu cat dormi mai putin cu atat sunt mai lungi zilele", spuneai, si ce zile lungi am petrecut impreuna. Spuneai ca ai 17 ani si radeai cand te gandeai la cat mai ai de trait. Erai mica dar nu te oprea nimic sa te gandesti la ce se afla in spatele apusului.Nu te oprea nimic sa te gandesti la ce faceau in acel moment oamenii pe care aveai sa ii cunosti in viitor.Cum isi petreceau noptile oamenii pe care aveai sa ii iubesti intr-o zi.
Ieri m-ai intrebat daca imi amintesc cand ne-am sarutat ultima oara fericiti.Erai trista pentru ca tu nu iti aminteai.Nu stiai cand a fost bine in ochii mei si ai tai in aceelasi timp.Dar poate e mai bine asa,decat sa sti exact ce tricou imi purtai.
Ti fruntea ridicata si mainile in buzunar.Esti mai libera decat un fluture si ma intreb daca imi mai porti amprentele buzelor pe suflet de cand ti-am mangaiat umerii. Nu vorbesti mult si ma tot gandesc ca nu exista neputinta mai mare decat aceea de a nu te darui celor care te iubesc cel mai mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu