miercuri, 6 iulie 2011

Mi-e teama

Kanye West - Coldest Winter




Cel mai rau e cand se ridica praful in aer.
*
Ningea curat de sus in jos si in vis erai mai reala decat toate fetele pe care le-am intalnit.Vorbei incet si rar despre copilarie,maturitate,speranta si o pisica pe care din pacare nu am apucat sa o intalnesc.Sopteai ceva despre fericire si briza.Era bine sa aflu ca si fericirea ta e alcatuita din lucruri marunte, era atat de bine langa pielea ta calda incat am uitat ca eu nu am timp sa iubesc.Ningea si am crezut ca nu va mai venii primavara la munte.La fel ai crezut si tu,ma priveai pe ascuns si incercai sa inramezi momentul.Atunci nu banuia nici unul dintre noi ca ghioceii pot topii mai mult decat zapada.
Nu stiu unde esti, nu stiu ce faci si nu stiu daca iti mai stralucesc ochii cand zambesti.Ai disparut exact cum ai aparut,intr-o secunda de neatentie.
*
Am deschis geamul si m-au izbit cuvintele tale nespuse.Totul era asa de clar pentru tine.Aranjat si sortat in functie de directia vantului.Am tresarit.Credeam ca tacerea ti-a fost demostrativa.De unde sa stiu ca pentru prima oara nu a mai fost vorba de mine?
De unde vi, ce obisnuiai sa faci si cum iti sclipeau ochii inainte de mine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu