miercuri, 13 iulie 2011

Wrong French

Piano Magic - Wrong French




vorbim o franceza gresita
si ploua pe linia
dintre urechea lui si a mea
traducerea e blonava
si corecteaza doar sunetul
carucioarelor pe hol
pe jumatate goi incercam
sa ne recunoastem trupurile
dar suntem terrieri
pana cand vrem mai mult
si oare cum sa nu muscam
cand ne bate inima atat de tare
capitanul si-a gravat numele
pe valuri si a murit incercand
sa le grabeasca drumul spre mal
chiar si fetele rele
plang noaptea si chiar si
beietii rai viseaza noaptea
e preferabil sa nu calatoresti
cu mortii si sa nu citesti
jurnalulul omului dezamagit
ora albastra crede in povestile
celor ce au zburat cu porcul
si nu pune intrebri despre
taramurile construite din aur
sunt bibliotecarul gandurilor dar
nu mi-am spus ca sunt prea mica
pentru o inima atat de mare
poate stie ca mi-am pierdut
genunchii si bratele in vis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu