sâmbătă, 5 iulie 2014

Un om impacat

Si daca as schimba ceva la melodia asta, e numele. Imi place sentimentul pe care il am cand sunt departe. Imi place sa am unde sa ma intorc. Imi place sa-mi fie dor.
Cum ar suna cerul in mijlocul ierbii fara sentimentul dorului? Cum ar mai curge viata daca universul nu ar arde pana la os pentru o singura plimbare pe malul corect? Cum ar suna melodia asta fara sentimentul desertului in palma fulgului de gheata? Imi place sa-mi fie dor... Da, iubesc.
Si daca as schimba ceva la melodia asta, e numele.Nu numele celor pe care i-am iubit pana in Vis si inapoi pe Pamant. Nu numele celor pe care i-am iubit prea devreme, prea tarziu, prea gresit si niciodata. Nu numele strazilor pe care le-am spurcat din neputinta, din scarba fata de mine, de tine si de ei; din teama fata de mine, de tine si de ei. Nu numele peretilor pe care i-am decojit, pe care i-am intunecat cu privirea, si pe care i-am abandonat cu intreg sufletul.


Daca as schimba ceva la melodia asta, e numele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu