sâmbătă, 5 iulie 2014

Liniste

am intors capul spre nord
spre mine
cea care nu a plans sau ras vreodata
si m-am transformat in puncte de suspensie
inceputul universului si martora meu tacuta zambeste
inteleg ca nu inteleg si tot nu reusesc sa te fac sa ma auzi

am vazut toate scrisorile pe care am sperat sa le primesc
toate usile pe care le-am deschis
toate aripile pe care nu le-am acceptat
am vazut ce ar fii putut sa fie si nu va mai fii niciodata
am auzit cantecul balenelor
si am vazut cerul plin cu elefanti

am vazut cum imi cad ochelarii pe nas si sunt mai batrana ca mama
acum dar peste cativa ani parintii mei vor fii copii

intr-o zi voi fii oceanul in care se varsa fluturii
pleoapele valurilor si degetele delfinilor 
am vazut cum sunt totul 
am simtit cum sunt nimic

am vazut cum sunt liniste 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu