miercuri, 29 octombrie 2014

Felicitare

Maine e ziua ta. Sper ca sunt aluni acolo unde esti...si sper ca nu ti-e dor sa te sun. 

Iti doresc liniste. Nuferi pe pleoape si coronita din fluturi verzi . Papagali cu pene din curcubeu si caini cu margarete dupa urechi. Iti doresc rasete de copii si glume de batrani impacati cu viata. Iti doresc tot ce nu ti-am dorit vreodata cu voce tare si sper ca m-ai auzit de fiecare data cand nu ti-am vorbit.

Am ras astazi. Am plans astazi. Oamenii sunt la fel si totusi atat de diferiti. Femeile mama, femeile cu sani care nu vor creste niciodata copii, cioplesc piatra cu limba. Sunt iuti si sunt amare, nu stiu ca eu nu am mama si cauta sa ma muste de piept. Nu-mi cunosc limba. Imi striga numele gresit.  Nu aud dar imi critica cantecul. Nu vad dar imi analizeaza parul. Am ras astazi si am plans astazi. Traiesc in fiecare zi.

La multi ani in rai. 


Sa nu uiti sa-mi scri. Sa-mi scri mereu cand esti trista.

02.Septembrie.2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu