miercuri, 1 iunie 2011

Te-am parasit

Azi noapte te-am parasit pentru prima oara draga cri.Mi-am impachetat aripile si ti-am spus adio in cate feluri ai fi putut simtii.Azi noapte ochii iti sclipeau diferit.Te vedeam straina micuto.Fata si ochii blanzi iti pareau batrani,imbatraniti undeva in afara timpului.Azi noapte,in vis,te-am vazut pentru prima oara fara contur.

*

Cea mai buna parte a frigului e ca nu simti nimic.Totul ingheata.Te vad pe cealalta parte a geamului si stiu ca in timp ai sa devii cel mai scump exponat din muzeul amintirilor mele.
Ce o sa se aleaga de tine?ce o sa se aleaga de planurile tale cand au sa-si urmeze si ele proprile planuri?Te vad cu ochii mintii si ma-nfior.Cobori usor in lume inganand un cantec necunoscut mie.Copila bizara,mica si mare,fir de viata innodat,ninsa lin pe umeri si sprancene,ma cutremuri ca esti mai mult decat un dor pe pleoape.Am trait pe pielea ta si am construit harti cu ajutorul alunitelor tale.Ce ai sa faci cand ai sa cazi langa zilele in care te puteam salva?Esti desfrunzita iar in ochii tai se monteaza un film nefilmat inca.
Sper ca ai sa lasi sa ma transform intr-o poza murdara cat mai repede posibil.Sa nu ma cauti in zilele ploioase si sa nu te gandesti vreodata cum ar fi sa-ti mai poti ascunde obrazul in palma mea.Sa nu ma cauti in noapte fiindca dupa un munte inalt urmeaza o prapastie adanca iar ei nu o sa stie cum sa te ridice din mizerie.Eu nu am sa te mai pot aduce acasa.Nu am sa te mai pot adormi,nu am sa te mai pot trezi, nu am sa te mai pot apara de albine,de tine si de ce a mai ramas din mine.
Dormi acasa la noapte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu