miercuri, 1 iunie 2011

Iti lipsesc

Tine minte ca la marginea paginii sunt un simplu cuvant in plus sau in minus.Cat ai mai mangaiat trupul asta si cat m-am mai agatat de mainile tale,dar e tarziu acum,inchide ochii si odihneste-te.Vei fi iubita.

*


Amintirile sunt galagioase iar raspunsurile apar atunci cand nimeni nu indrazneste sa spuna ceva.Asculti linistea viselor abandonate si speri ca intr-o zi am sa ma intorc si am sa te imbratisez ca un vechi prieten,speriat de giganticul microscop stelar.
Imi pare rau ca trebuie sa traiesti cu asta.Nimeni nu o sa mai adoarma vreodata doar dupa ce m-a adormit pe mine dar tu,tu vei fi iubita.Ai sa inveti sa mergi din nou si ai sa inveti sa-ti faci singura cafeaua.Ai sa inveti sa asculti vantul si ai sa iubesti mirosul parului ud.Ai sa simti fiecare pietricica sub talpa si ai sa plangi de la cata frumusete e in jurul tau.Cateodata ai sa plangi gandindu-te cum ar fi fost sa o imparti cu mine.In unele zile ai sa plangi pentru ca eu nu o sa stiu in cate moduri ti-am influentat pasii.Ai sa plangi pentru mine.Pentru visele si planurile mele uitate.Ai sa adormi cu ochii grei si cu mainile amortite.
Dar intr-o zi,cineva te va gasii singura pe banca.Cineva iti va simti sufletul si te va ingriji ca pe o floare de zapada.Iti va saruta pleoapele si iti va tine mana printre picaturi de ploaie si flori de mac.Cineva iti va iubi ranile si nu te va lasa sa privesti in gol prea mult timp.Cineva te va intreba mereu daca esti bine si se va invarti intr-un picior daca asta te face fericita.Vei fi ocrotita.Vei avea unde sa mergi acasa si vei avea pe cine sa-ti odihnesti capul.
Esti atat de usor de iubit.Atat de simpla si curata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu