marți, 28 iunie 2011

A venit vara

Noptea trecuta te-am tinut in brate dar te-am lasat sa adormi singura.Ai plecat deodata cu rasaritul si sper ca plutesti in spatele norilor asa cum ai promis.
Credeam ca vei lupta cu stegulete pana cand vei uita chiar si tu de ce le ti in aer.Credeam ca vei zambi cu inima doar pentru mine dar cred ca si tu credeai aceeleasi lucruri.Sunt zile in care arunci tot si ai tot mergand singura pe strada,zile in care te trezesti inainte sa sune alarma si iesi pe usa inainte sa sti unde vrei sa ajungi.Sunt zile si zile si ce sa mai spun cand sunt nopti si nopti si chiar daca trenul a plecat demul alergi desculta sa-l prinzi din urma.
Ai apus de dimineata in ziua in care am oftat ca imi oferi prea mult si inca sper ca am batut la geam deodata cu ploaia de nu mi-ai raspuns.
*

Ce bine ca a venit vara si te poti ascunde in spatele ramelor rosii.Tu poate nu ai timp sa te gandesti la ce suflete se ascund in spatele rochitelor cu voloane dar eu am.De cand s-a ridicat praful in aer mi-am ridicat si eu mainile.
Nascuta din tarana si crescuta de soare.Leganata de valuri si purtat pe aripi de vant.Calatoria nu se va incheia nici macar daca iti vei pierde picioarele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu