joi, 6 octombrie 2011

Traiesc si asta imi ocupa tot timpul

chilling crew - for better moments




"Ferma piccola!degeaba alergi desculta,nu e nimeni sa te salveze de tine insati"

"Invinetit de ganduri cu fruntea in pamant,omul incepuse sa vorbeasca singur".Bacovia vorbea singur in timp ce-si sapa cele doua gropi insa disperarea se instaleaza diferit si umple spatii pe care credem ca nimic de pe pamantul asta nu e in stare sa le localizeze.
"Dupa o perioada omul incetase sa mai vorbeasca;isi lipea genunchii de piept si astepta porumbelul ratacit.La geamul lui nu batea nimeni,la geamul lui nu oprea nimeni in afara de lumina,intuneric,caldura si frig".Cu cat vedem mai multe cu atat descoperim ca ne este mai greu sa vorbim.Cu cat stim mai multe cu atat descoperim ca ne este mai greu sa predicam.Cu cat se sparg mai multe valuri de pielea noastra cu atat ne gandim mai mult asupra faptului ca nestiinta este o binecuvantare.Ma bucur cand sunt neinteleasa.
Sunt ultima bataie de aripi a cerului,sunt fragmente de viata si tot ce imi doresc e sa plutesc deodata cu florile de pe apa.Sunt ultima fantoma a unei fete pe care obisnuiam sa o cunosc atat de bine,sunt goala si ma ridic pe varfuri cand incerc sa ma recunosc prin ferestre sparte.Nu mai pot sa dorm de cand am vazut aripile mamei in cutie de lemn si nu mai pot sta la picioarele lumii de cand mi-am vazut aripile lipite de spate. Mi-au spus ca am renascut insa eu nu imi simteam pulsul,mi-au spus ca sunt o supravietuitoare in mijlocul vietii si ma tot gandeam ca daca râul continua sa curga in amonte am sa fiu o batrana al naibii de plictisitoare.
Imagineza-ti greutatea lumii asezata pe umerii tai.Salveaza-o de proprii sai Dumnezei apoi spala-i valurile rusinii.Incearca sa adormi fara sa te strivesca si ia-o de la capat fara mizerie in suflet.Te-ai gandit vreodata cate maini misca norii pana cand se rup si cate degete invart cerul pana cand ia foc?Te-ai gandit vreodata ce inseamna linia dintre acum si dupa? Imagineza-ti ca esti firul dintre acum si prea tarziu.Simte puterea si simte responsabilitatea.Clipeste stiind ca asa ti-ai putea pierde conturul,clipeste stiind ca doar asa poti afla daca te mai aflii in viata."Laura dont close your eyes! Laura look at me!".
Traiesc si asta imi ocupa tot timpul.
Tu ce esti fara cine esti,ce te misca cand nu bate vantul,cum adormi fara promisiunea diminetii,cum iti vorbesti cand nu iti amintesti ce tip de om esti,unde te ascunzi cand nu mai poti locuii la tine si de ce taci?

Un comentariu: