joi, 14 martie 2013

Eu iubesc din titlu

uneori aud
cum ti se scurge sufletul
pe pielea mea
pivesc cum se goleste
adunata in spatele coastelor
si clipesc ametita
-uite esti gol-
inainte sa cad

esti limpede
ti-o spun fara sa te ridici in coate
fara sa-mi iau macar ramas bun
de la cuvinte
ti-o spun inainte sa-mi intind aripile in vis
si inainte sa adorm
pe pragul diminetii

uneori urmaresc din spate
cum imi scutur orele in calea ta
cum imi ascund scanteia adanc
in spatele ochilor
si te iau de mana
fara sa intreb daca vii

uneori esti mai mult
decat pot scrie
si nu stiu pe ce rand
sa-ti mazgalesc cheia
de pe ce rand sa-ti
numar firele de par
si de pe ce scara sa sar
in bratele primei amintiri

alunec mai bine decat merg
imi deschid ferestrele cand ploua
iubesc cuvinte din titlu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu