sâmbătă, 3 mai 2014

Astazi am plecat pentru ultima data de-acasa

Si atunci ti-am spus ca sfarsitul e doar o virgula

In visul asta sunt o matrioska
Multe deziluzii pana sa ajungi la mine
Si mai multe pana sa ma ajung eu
-Uneori merg mai repede decat mine
Cant notele celor care trec
Vorbesc ca Nea Tu-
Dar am suflet de martor
Stiu tot si totusi nu-mi amintesc nimic

"Am si sentimentul lanei"
Le am pe toate
Dar le port ca pe esarfe
Pe rand
Sa nu rada a lu 'Fasole
Am si sentimentul garii si cainelui schiop fara stapan
Sentimentul copilului cu o jumatate de mandarina de Craciun in Hunedoara
Si pe cel al omului care nu am fost niciodata
Asta e cel mai colturos
Alearga in unghiuri ori de cate ori ii canta si lui fluturii
Ca e independent
Musca din cer si din pamant
Calca in picioare tufele de porumbe

Maracini cioturi si schelete
Maracini cioturi si schelete
Cine sa ma creada ca sunt mai frumoase decat gradinile babelor albastre

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu